စီမံကိန္းမွာ ယခုၿငိမ္းခ်မ္းေရးေဖာ္ေဆာင္မႈေကာ္မတီ၏ ဒုဥကၠ႒ျဖစ္ေသာ သမၼတ႐ံုး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္မင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ၀န္ႀကီးအျဖစ္ရိွစဥ္ လြန္ခဲ့ေသာ သံုးႏွစ္က ဖြင့္လွစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္
ေက်ာ္၊ ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔သာ ေန႔စဥ္ ကားရထားတစ္စီးပံုမွန္ေျပးဆဲြခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခါေျပးဆဲြႏိုင္ျခင္းမရိွဘဲ ရပ္တန္႔ေနသည္မွာ တစ္ႏွစ္ခန္႔ ရိွလာၿပီျဖစ္သည္။
ထိုကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဒသခံအခ်ဳိ႕မွ ရထားသံလမ္းမူလီမ်ား ျဖဳတ္အခိုးခံရ၍ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာဆိုၾကေသာ္ လည္း သက္ဆိုင္ဌာန၏ တာ၀န္ရိွသူမ်ားမွမူ မည္သည့္ေျပာဆိုရွင္းလင္းမရိွဟု သိရသည္။
က်ေနာ္တို႔ ရထားေဖာက္တုန္းက လယ္ယာေျမဆံုး႐ႈံးနစ္နာမႈေတြအတြက္ ျမန္မာ့မီးရထားကို သင့္တင့္တဲ့ ေပးေလ်ာ္ေငြ ေပးဖို႔ လယ္သမားေတြအေနႏွင့္ လက္မွတ္ထိုး ေတာင္းဆိုထားပါတယ္၊ ရထားလမ္း က အနံအက်ယ္ေပ (၅၀) ရိွပါတယ္၊ အခ်ဳိ႕လယ္သမားေတြဆို ရိွတဲ့ လယ္ယာေျမအားလံုးပါသြားၿပီး လယ္ယာေျမ လက္မဲ့ျဖစ္သြားပါတယ္၊ တရုတ္က ေရနံ၊ ဓာတ္ေငြ႕ပိုက္လိုင္းတုန္းကဆိုရင္ (၁)ဧက ကို နစ္နာမႈအတြက္ ေပးေလ်ာ္ေငြ (၈၃)သိန္းရခဲ့ပါတယ္ ဟု ထေနာင္းေတာေက်းရြာ ရြာသားတစ္ဦးျဖစ္ေသာ ကိုစိုးလြင္ပိုက္က ေျပာသည္။
ရထားလမ္းေဖာက္လုပ္စဥ္ လယ္ယာေျမသိမ္းဆည္းခံရေသာ ေဒသခံမ်ားက ရထားလမ္းေဖာက္လုပ္စဥ္ မိမိတို႔အေနႏွင့္ ေလ်ာ္ေၾကးလည္း မည္မည္ရရ မရရိွခဲ့သလို ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္လည္း (ရထားေျပးဆဲြႏိုင္ ျခင္းမရိွ၍) အေဟာသိကံျဖစ္ စသည္ျဖင့္ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္အက်ဳိးမဲ့ေသာ စီမံကိန္းမ်ားတြင္ကို ေနာင္တြင္ အေကာင္အထည္မေဖာ္ေစလိုဘဲ အကယ္၍ စီမံကိန္းေရးဆဲြမည္ဆိုလွ်င္လည္း ႏိုင္ငံႏွင့္ ေဒသအတြက္ အမွန္တကယ္ အက်ဳိးရိွမရိွ ကၽြမ္းက်င္ သူပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ေသခ်ာစြာ ဆန္းစစ္ေလ့လာၿပီးမွသာ လုပ္ေဆာင္ေစခ်င္ေၾကာင္း ေျပာဆိုလွ်က္ရိွၾကသည္။
လာေရာက္သြားပါတယ္ ဘေလာ႔ဂ္ေလးေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ ...
ReplyDeleteေအာက္ကလင္႔ကိုလည္း လာခဲ႔ေနာ္ စကုသား တစ္ေယာက္ရဲ႔ အေ၀းေရာက္ဘေလာ႔ေလးပါ... :D
http://royalcherry.blogspot.com/2012/10/blog-post_9998.html